Aktualności uniwersyteckie: serwis poświęcony pomocy informatycznej związanej z systemami uniwersyteckimi, oprogramowaniem oraz usługami sieciowo-serwerowymi. Poniższe kategorie poprowadzą Państwa do podstron zawierających zagadnienia z nimi związane.

Problem z logowaniem do uniwersyteckiej skrzynki pocztowej OWA

Pojawienie się komunikatów:

  • "Working..."
  • "Nie odnaleziono twojej skrzynki..."
  • pustej strony,

podczas próby zalogowania się do uniwersyteckiego konta pocztowego na stronie owa.uj.edu.pl występuje przede wszystkim w przeglądarce Firefox. Jest to spowodowane problemami przeglądarki związanymi z poprawną obsługą mechanizmu autoryzacji użytkownika.

Istnieją trzy sposoby rozwiązania powyższego problemu:

  1. jeżeli do logowania wykorzystywany jest zapisany skrót, może on zawierać błędny adres strony - proszę wpisać ręcznie adres owa.uj.edu.pl
  2. należy usunąć wszystkie ciasteczka, dane stron oraz pamięci podręcznej, (instrukcja Usuwanie wszystkich ciasteczek, danych stron oraz pamięci podręcznej), a następnie ponownie uruchomić przeglądarkę,
  3. jeżeli pkt 1 nie przyniósł oczekiwanego efektu, należy zainstalować ponownie przeglądarkę Firefox,
  4. w ostateczności zalecamy użycie innej przeglądarki, np. Internet Explorer, Chrome, Safari.

 

Instrukcje czyszczenia pamięci podręcznej i plików cookie:

- dla przeglądarki Chrome - instrukcja

- dla przeglądarki Internet Explorer - instrukcja

 

 

Przydatne linki: